Kinek ajánlom a munkámat?

Akinek az ideje vagy munkája nem engedi meg, egyszerűen már nem fér bele az adminisztráció.

Kifejezetten a kisebb vállalkozóknak vagy cégeknek akarok segíteni.  Ahol az értékteremrés,  az emberek életének minőségi javítása a cél.

Saját irodámban dolgozom, saját munkaeszközökkel, vállalkozóként. Saját magam adózok, fizetem a járulékokat.

Manapság a legtöbb munka elvégzéséhez nincs szükség személyes jelenlétre, hiszen a megbízó számos kommunikációs eszközön keresztül adhatja meg az instrukciókat a virtuális iroda számára az adott feladat elvégzéséhez. Tehát akár több száz kilométernyi távolság is elválaszthatja a megbízójától a virtuális szolgáltatással foglalkozót.

Magam rövid jellemzése egy képben:

Vállalt feladatok a teljesség igénye nélkül:

  • ügyintézői, adminisztratív feladatok,
  • cikk-szövegírás, kiadványszerkesztés,
  • elfoglalt üzletemberek “jó dumáinak” megírása,
  • e-mail írás,
  • hirdetések feladása, kezelése,
  • megfelelő munkatárs megtalálása, a hozzá tartozó összes feladattal,
  • versenytársak figyelemmel követése,
  • fontos időpontok egyeztetése telefonon és/vagy e-mailen,
  • tárgyalások /konferenciák megszervezése,
  • utazások megszervezése,
  • marketing,
  • média felületek kezelése (facebook, twitter, instagram, youtube, egyéb),
  • etikett tanácsadás (amennyiben tanácstalan, alkalmazható az élet minden területére),
  • cégek arculattervezésében való részvétel,
  • menedzsment, az időd ezzel is rövidül, miközben céljaid megvalósulnak,
  • PR munkák,
  • üzleti és életviteli tanácsadás – coach,
  • egyedi és utánozhatatlan stílus, egy igazi “kaméleon” erejével,

Számtalan feladat van, amit egy virtuális irodaszolgáltatás tud végezni. Elég széles palettával rendelkezem, mind a tradicionális, modern és fejlett technológia terén.

Keress bizalommal, hogy személyre szabott árajánlatot tudjak tenni.

Árakat a feladat részletes megbeszélése után tudom  közölni, hiszen ezen feladatok összetettségük és megjelenítési formájuk miatt nem kategorizálhatók.

Win-Win szemléletet vallom.

Amikkel rendelkezem (a teljesség igénye nélkül):

Precizitás, részletekre való figyelés képessége,
Titoktartás,
Megbízható időgazdálkodás és a határidők betartása,
Magas szintű kommunikációs képesség,
A folyamatok gyors áttekintésének képessége,
Minőségorientált szemlélet,
Önálló munkavégzés,
Képesség több feladat párhuzamos ellátására,
Rugalmasság,
Proaktivitás,
Megoldásorinetált hozzáállás,
Stressztűrő képesség,
Microsoft Word és Excel felhasználói ismeretek

Alkalmazva:

GDPR  – General Data Protection Regulation 2016/67/EK rendelet, 95/46/EK adatvédelmi irányelv.